Abádszalók - Tisza-tó

Vágyj a szépre, a kényelemre, vágyakozz oda, ahol jól érzed magad!

Nézd meg szálláshelyeinket és meglátod, már nem akarsz tovább keresni! Ár-érték arányában mi vagyunk a legjobbak.

Abádszalók - Tisza-tó

Fedezd fel Tisza-tó szépségeit!

Igazi vadvízi világ rejtelmeit kutathatod fel. Megfigyelheted az állatok és növények világát, ha vonz a természet.
    Ha téged inkább a múzeumok, templomok és egyéb romok, illetve a gasztronómia vonz, itt akkor is megtalálod, mivel tudod kellemesen tölteni az idődet.

Abádszalók - Tisza-tó

Légy aktív nyaraló, biciklizd körbe a Tisza-tavat!

Legjobb célkitűzés, hogy megtedd ezt a távot! Azért is jó ez neked, mert a mozgás mellet láthatod a vidék változatos, gyönyörű tájait. Ezt nem hagyhatod ki!

Abádszalók - Tisza-tó

Légy büszke horgász és fogd ki a álmaid halát!

Etesd, cserkészd, fáraszd, akaszd és mutasd meg a világnak, te előled nem bújhat meg semmilyen hal, mert te egy belevaló horgász vagy!

Abádszalók - Tisza-tó

Urald a vizet a Tisza-tavon!

Ne hagyd, hogy a víz legyen az úr, győzd le minden téren! A vízről megtekintve sok rejtelmet fedezhetsz fel a tavon. Olyan szigeteket találhatsz, ahol akár egy bulit is megcsaphatsz. Csak arra kérünk, ne szemeteld össze a környezeted!

Abádszalók - Tisza-tó

Kapcsolódj ki nálunk kicsit és nyaralj egy nagyot!

Színes programok várnak a hűs víz mellett. Abádszalók a bulikról, koncertekről híresült el, de ma már inkább a családokra, ökoturistákra és sportkedvelőkre rendezkedett be a város. Mióta nincs esti bulizgatás, azóta van közbiztonság. A megújult strand színvonalas szolgáltatásokkal vár.

Abádszalók - Tisza-tó

Ha van elképzelésed, vállalkozz nálunk!

Abádszalók két forgalmas helyén kínálunk kiadó üzlethelyiségeket. Ha eldöntötted, hogy mit szeretnél kezdeni, saját magadra kívánsz támaszkodni és eléggé hiszel is magadban, a következő lépés, hogy megkeresel minket, hogy megtudd, van e szabad hely. Nem ígérjük, hogy lesz is, de érdemes megpróbálnod.

Hogyan
    2023.02.08publish

Arnoldo
    2018.10.10.publish
    Cheers
    We spent a nice weekend in this holiday home!

Nemes István
    2018.06.13.publish
    Egy hetet töltöttünk a vendégházban, nagyon jól éreztük magunkat. A város strandja kissé lepusztult, a víz azért jó volt. A csúszda nem üzemelt.
    Szücs Szilárd
    2017.07.18.publish
    Nagyon lesüllyedt Abádszalók, üres az egész part! Mi történt? Még jó, hogy a közelben több helyre el tudtunk menni, nem lett volna szívünk időelőtt otthagyni a vendégházat.
    Fazekas Rajmund
    2016.08.15.publish
    Klaudia, jó a Majka, Ganxsta Zolee azért jobb nála, mi az ő koncertjén voltunk! A szállás pedig nagyon COOL!
    Dobos Klaudia
    2016.08.07.publish
    Szép a vendégház, jól éreztük magunkat! Megnéztük Majkát és még puszit is kaptam tőle! Imádom!!!!!!!
    Borbély Anikó
    2016.07.13.publish
    Jókat ettünk-ittunk, bulizgattunk és megnéztük az Ocho Macho koncertet... Hogy mit csináltunk még? Azt most nem mondom el nektek!
    Rácz Csilla
    2016.06.22.publish
    Szép helyen jártunk és szép kamionokat láttunk! A vendégház szomszédjában is volt egy, a kisfiamnak nagyon tetszett!
    Kerek Tamás
    2016.06.10.publish
    Elképesztő volt
    Feri, Pisti, Szittyós, Marci, Böbi, Lia, Edi és Dani haverommal három napig vedeltünk. Biztos jó volt nekünk, mert senkin nem esett sérülés, egyedül Liának lett egy kislánya. Majd elszámol vele Pisti Edittel! :grin

Schneider Ivett
    2016.05.14.publish
    Szeretünk ide járni
    Jó kis hely Abádszalók, igaz, kicsit elmaradt, még az utak is kicsit rosszak, de jó kis időutazás a nyolcvanas évekbe. A szállás viszont gyönyörű.

Lukács Albert
    2015.08.13.publish
    Jöttünk a Kárpátia koncertre, hatalmas buli volt!
    Ne tegyél mást, csak:
    Tartsd szárazon a puskaport!

Apród Vanessza
    2015.07.08.publish
    Nagyon szép a szálláshely, a lépcsőtő viszont megijedtem előszőr, nehéz volt megszokni!
    Takács Virág
    2015.06.27.publish
    Körbenéztünk a Tisza-tavon, nagyon szép hely, viszont a csónakbérlés nagyon drága! Az volt az érzésem, le akarnak húzni, de végülis kibírtam, csak nyaralni voltunk. Abádszalókon a programok elég karcsúak voltak. Az óriáspalacsinta viszont finom volt! Megkértük a szállásadót, hogy főzzön nekünk. Vettünk csülköt, abból lett a pörkölt. Finom volt nagyon, látszik vidéken jól tudnak főzni. Köszönjük a szép hetet!
    Kapolcs Attila
    2014.08.22.publish
    Szép volt a hely és tényleg kedvesek a háziak. Nosztalgiáztunk kicsit az Apostol koncerten, a Magna Cum Laude nem az én világom, de azért ott is jól éreztük magunkat.A víz kicsit hideg volt, de csakhamar megszoktuk. Jó lenne máskor is eltölteni egy hétvégét Abádszalókon
    Bálint József
    2014.08.19.publish
    Jól éreztük magunkat, Ajánlom mindenkinek!
    Budai Kevin
    2014.07.23.publish
    A Nagy Feró király, a Pataki Attila egy Isten, a szállásadók császárok! Jót buliztunk a Beatrice és Edda koncerten, jól éreztük magunkat a szálláson! Legközelebb is jövünk! Rettegj Abádszalók!
    Nagy Bianka
    2014.07.12.publish
    Ameddig a föld kerek, mindig lesznek rockerek! Párommal az Ossian koncertre jöttünk, nem bántuk meg! Szép volt minden!
    Csatár Roland
    Felfedeztük Abádszalókot! Buliztunk, ittunk, meg főztünk nagyokat!
    A hely nagyon jó, ajánlani tudom csak! Mi még jövünk!

Fábián Liliána
    2014.06.29.publish
    Buliztunk a csajokkal a Vision Beach-en, jó volt, de voltam már jobb discóban is. Kárpótolt minket a szép szálláshely, na meg az Irígy Hónaljmirigy koncert, amire ingyen bemehettünk! Köszönjük az élményeket!
    Gulyás Krisztina
    2014.06.25.publish
    Köszönjük a szállást, nagyon meg voltunk elégedve! A Charlie koncert jó volt, szereztem egy aláírást is tőle, pedig sokat kellett sorban állni.
    Kozma Gergő
    2014.03.15.publish
    A Tiszatorra érkeztünk, egy vidéki bulit akartunk kipróbálni. Folyt a pálinka, sült a malac, a hurka, a kolbász, mi meg ettünk -ittunk. Nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük! A vendéglátoink nagyon kedvesek voltak, minden kérésünket teljesítették.
    Kalmár Sándor
    2013.06.05.publish
    A véletlenek adják a legjobb ötletet.
    Abádszalók nagyon megnyert minket. Élveztük a nyarat, kényelmes és szép volt a szállás. Ajánlom tiszta szívből mindenkinek.

Vincze Dorottya
    2013.05.24.publish
    Kedvenc szálláshelyünk!
    Már sok szálláson jártunk Abádszalókon, de mind közül ez volt a legjobb.
    Volt, ahol problémát jelentett a szobák tisztasága, vagy a fürdő felszerelései nem működtek, nem volt meleg víz, esetleg egyszerűen arrogánsan beszélt velünk a tulajdonos.
    Ezen a helyen merőben ellentétes volt a tapasztalatunk, nagyon kedvesek és segítőkészek voltak velünk, meglepően szép és tiszta helyen voltunk, a felszereltség mindenben megfelelő volt.
    Nagyon kellemes volt a nyaralás, köszönet a szállásadóknak, kiktől sok tanácsot kaptunk, mit is érdemes felkeresni a környéken, melyekről előző években nem is hallottunk.
    Annyira megnyerő volt minden, hogy mindig ide fogunk visszatérni.

Fábián Nikolett
    2013.05.21.publish
    A legjobb szállás Abádszalókon!
    Évek óta járunk családommal Abádszalókra, eleinte mindig más szálláshelyen voltunk, mígnem felfedeztük ezt a helyet.
    Itt éreztük magunkat a legjobban, azóta mindig ide járunk vissza.

Pál Noémi
    2013.05.15.publish
    Sokat változott minden!
    Valamikor 2005-ben jártunk ezen a szálláshelyen, majd hét év után ismét.
    A szállás nagyon sokat változott, szebb lett, na meg a klíma miatt lakhatóbb :p
    Kedvesek voltak most is, mint akkor, szeretnénk legközelebb is oda menni, ha arra járunk! :grin

Baranyi Viktor
    2013.04.17.publish
    Egy új világ felfedezése
    Egyik nap a legjobb barátom, Jóska felhívott, van egy marha nagy ötlete, mennyünk nyaralni a Tisza-tóra, Abádszalókra.
    Lehet éppen hiányoztam földrajzóráról, mikor a Tisza-tavat tanulták a többiek, de még soha sem hallottam róla, szégyenlem is magam ezért a hiányosságért.
    Megmutatta nekem ezt a honlapot, ami ígéretesnek is látszott, de én megszoktam, a valóság mindig más, mint a reklám. Ebben az esetben csalódnom kellett a tapasztalataimban, mert sokkal jobb volt, mint amit vártunk.
    Bejártuk a vidéket, megnéztünk mindent, amit lehet, ami belefért az egy hétbe, de nem értünk a lista végére. Így eldőlt, többet kell mennünk Abádszalókra, mert az embernek nincs annyi ideje, amennyi kellene a felfedezésre.
    Szép a vidék, a szállás, nagyon kedvesek az emberek.

Berkes Rita
    2013.04.04.publish
    A mi nyarunk
    Nagy örömmel találtam rá erre az oldalra, hiszen ez a hely nekem az életemet változtatta meg.
    Pár barátnőmmel eldöntöttük, leruccanunk Abádszalókra egy hosszú hétvégére. Mikor a szálláshely után kutakodtunk, a sok közül véletlenszerűen ezt a helyet választottuk. Felhívtam a szállásadót, aki tájékoztatott, hogy már van pár fiú a házban, de, ha nekünk megfelel, szívesen látnak vendégül minket. Mikor elmeséltem a csajoknak, hogy nagy buli lesz, a partra sem kell menni, mert a pasik már a szálláshelyen várnak minket, teljesen izgatott lett a csapat.
    Mikor megérkeztünk három jóképű srác volt az egyik szobában. Első este sokáig beszélgettünk, majd együtt mentünk a partra bulizni. A diszkóból hazaérve fáradtan rogytunk az ágyba. Másnap reggel összejött a csapat, együtt reggeliztük a fiúkkal és már a part sem volt olyan érdekes, a társaság sokkal vonzóbb volt, nekem főleg Attila. Egész nap lustultunk, beszélgettünk, ismerkedtünk, aztán este mindannyian mentünk újból a partra. Az esti buli után a szálláshelyen viszont megindult a szobacsere, én Ati mellé bújtam, hogy beszélgessünk kicsit, meg elüssük az időt. Kinek is volt kedve aludni?!
    Ez az este viszont történt valami, beleszerettem az én édes mackómba. Ez nem csak egy nyári kaland lett, alig a nyaralás után egy héttel Atus már nálam volt, a kapcsolatunk egyre mélyebb gyökeret vert, majd két év elteltével össze is házasodtunk.
    Nem gondoltam, mikor a szállásadók mesélték, hogy született abban a házban olyan kapcsolat a vendégeik között, melynek házasság lett a vége, hogy mi kapcsolatunk is olyan lesz, de így lett, minden csupán a véletlenen múlt.
    Azóta nekünk egy zarándokhellyé vált az a szállás. Ennyit szerettem volna mindenkivel megosztani.

Kiss Mihály
    2013.03.19.publish
    A horgászat egy élmény volt!
    Sokat tűnődtünk, hova tudnánk menni nyaralni. Nagy keresgélések árán eldöntöttük, Abádszalókot vesszük úti célba, mondván, már sok fele jártunk, de a híres, bár fiatal koromban inkább hírhedt kiskörei tározót még sohasem láttam. Döntésünk az is megkönnyítette, hogy unokámmal imádunk horgászni, s itt ígéretes fogásokról olvashattam.
    Az út elég körülményes volt, bár később kiderült, hogy a GPS a legrövidebb utat választotta nekünk a tóhoz, ami természetesen a legrosszabb is volt egyben. Kis szűk utakon, ami a legnagyobb jóindulattal sem lehet nevezni kövesútnak vezetett Jászberénytől szinte végig.
    Érkezésünk, ami a legnagyobb izgalommal töltött el minket, de a vártnál sokkal kellemesebb volt. Kedvesen vártak minket, gyönyörű helyen. Minket, kik panelban laknak, csodálattal töltött el a hatalmas kertes ház, a zöld udvar, s a vidéki levegő. Fantasztikus hely volt.
    Az út nehézségeiből hamar kipihentük magunkat, délután már a Tisza-tónak szépségén ámultunk. El is határoztuk, nem megyünk haza addig, még nem fogunk valami halat, ez elhamarkodott kijelentés volt, rögtön másnap hajnalban volt kapásunk. Unokám még az elromlott idő ellenére is nehezen hagyta el a bérelt csónakot...
    Valóban egy nagy élménnyel lettünk gazdagabbak, ami nem csak a táj szépsége miatt volt felejthetetlen, hanem a helyiek kedvessége, ember közelsége is lenyűgözött minket. Nekünk városi embereknek különös élmény ezt látni.